Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Juhász Nagy Ingatlan Inveszt Kft. (a továbbiakban: Vállalkozás), és a Vállalkozás által működtetett, a titanember-webshop.webnode.hu weboldalon található webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Vállalkozás és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek).

1. A Vállalkozás adatai

Név: Juhász Nagy Ingatlan Inveszt Kft.
Székhely: 1087 Budapest, Kun utca 7. 2. emelet 17. ajtó.
Adószám: 13043597-2-42
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzék száma: 01-09-984369
Telefon: 0630/460-4110
E-mail: titanemberkepregeny@gmail.com

2. Általános rendelkezések

2.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan kereskedelmi szolgáltatásra, amely a titanember-webshop.webnode.hu weboldalon található webáruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) szabályozza.

2.2. A Webáruházban a vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint.

3. Vásárlás menete

3.1. Értékesített termékek, eladási árak

3.1.1. A Webáruházban szereplő áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Vásárló a konkrét árucikk információs oldalán ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Vállalkozás nem tartozik felelősséggel. Az árucikkek információs oldalán feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

3.1.2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett nettó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak tartalmazzák a kiszállítás költségeit, valaint magukban foglalják a csomagolás költségeit.

3.1.3. Amennyiben az áru mellett hibás ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár kerül feltüntetésre – , a Vállalkozás nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Ebben az esetben Vállalkozás haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

3.2. Megrendelés

3.2.1.A Vásárló a Webáruházban megrendelést a megvásárolni kívánt termék(ek) virtuális kosarában történő elhelyezését, majd a Kosár oldalon a „Kifizetés” gombra kattintást követően tud leadni. Ezt követően a Vásárló megadja személyes adatait, majd a „Folytatás” gombra kattintva kiválaszthatja a kifizetési illetve szállítási feltételeit. A „Folytatás” gombra kattintva ismételten ellenőrizheti a megadott rendelését, saját adatait és a választott fizetési illetve szállítási feltételeit. A vásárló megrendelését ezt követően a „Megrendelés küldése” gombra kattintással adja le. A „Megrendelés elküldése” gomb lenyomását megelőzően a Vásárló a „Vissza” gomb használatával módosíthatja a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket.

3.2.2. A megrendelni kívánt áru(k)nak a Vásárló egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek.

3.2.3. Az áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a Vásárló megrendelését az Webáruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. A megrendelést követően a Vásárló egy számítógépes rendszer által automatikusan generált és kiküldött levelet kap a vásárló által megadott e-mail címre, a megrendelt tételek feltüntetésével. Az automatikus visszaigazoló e-mail üzenet csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti a megrendelés 3.2.4. pont szerinti megerősítését. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van.

3.2.4. A Vállalkozás a megrendelés beérkezését követően legkésőbb – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – 48 órán belül e-mail vagy telefonos megkeresés útján megerősíti a megrendelést, és tájékoztatja a Vásárlót a termék szállításának vagy személyes átvételének várható időpontjáról.

3.2.5. Nem minősül a megrendelés 3.2.4. pont szerinti megerősítésének a Vállalkozás olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Vásárlót pl. ideiglenes készlethiányról értesíti.

3.3. Szerződés megkötése, létrejötte

3.3.1. Amennyiben a Vásárlóhoz kizárólag a megrendelése megérkezését visszaigazoló automatikus rendszerüzenetet (3.2.3. pont) küldte meg a szolgáltató, elfogadó nyilatkozat hiányában a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.

3.3.2. A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás a Vásárló megrendelését a 3.2.4. pontban foglaltak szerint megerősítette.

3.3.3. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3.4. Fizetés

3.4.1. A „Megrendelés küldése” gombra történő kattintással a Vásárló szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá – a megrendelés Vállalkozás általi, 4.1. szerinti megerősítését követően – fizetési kötelezettsége keletkezik.

3.4.2. A Vásárló fizetési kötelezettségének a Vállalkozás által e-mail útján közölt bankszámlaszámra történő előre átutalással tehet eleget:

3.4.3. A fizetési módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Fizetés és szállítás módja” menüpont alatt választhatja ki.

3.5. Szállítás

A megrendelt termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontjáról a Vállalkozás a termék információs lapján, illetve a megrendelés megerősítésében változhatnak. Amennyiben a termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontja megváltozik, a Vállalkozás arról haladéktalanul értesíti a Vásárlót.

3.5.1. Házhoz szállítás

A megrendelt áru(k) házhoz szállítására a Felek által előre egyeztetett határidőn belül, időpontban és helyszínen kerül sor.

A házhoz szállítás díjmentes.

Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól.

A szállítási módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Fizetés és szállítás módja” menüpont alatt választhatja ki.

4. Vásárlástól való elállás

4.1. Elállási jog gyakorlásának határideje

4.1.1. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:

- a termék átvételének napjától,

- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,

- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,

- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A Vásárló ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (3.3.1. pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

4.2. Elállási jog gyakorlásának módja

4.2.1. A Vásárló az elállási jogát az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot Vásárló az alábbi úton juttathatja el a Vállalkozás részére:

Postacím: Juhász Nagy Ingatlan Inveszt Kft., 1087 Budapest Kun utca 7. 2. emelet 17. ajtó

E-mail: titanemberkepregeny@gmail.com

4.2.2. Határidőben érvényesítettnek kell tekintetni az elállási jog gyakorlását, ha a Vásárló az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Vállalkozás részére elküldi.

4.2.3.A Vásárló elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja, így különösen:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

4.2.4. Az elállási jog gyakorlása során a Vásárló jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről (Ptk. 1:5. §)

4.3. A Felek kötelezettségei elállás esetén

4.3.1. A Vállalkozás kötelezettségei

A Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

A Vállalkozás a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat

A Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

4.3.2. A Vásárló kötelezettségei

A Vásárló elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Vásárló a terméket postai küldeményként, vagy utánvétes csomagként nem küldheti vissza. Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A visszaküldés költségeit a Vásárló köteles viselni. A Vásárló felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

5. Jogérvényesítés

5.1. A Vásárló kérdésével, kérésével, illetve panaszával az alábbi módokon fordulhat a Vállalkozáshoz:

Írásban: A Vállalkozás postacímére eljuttatott postai küldeménnyel

Telefonon: Az 1. pontban rögzített telefonszámon.

E-mailben. A titanemberkepregeny@gmail.com e-mail címre megküldött elektronikus levélben.

A panaszkezelés során a Vállalkozás a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. rendelkezéseinek megfelelően jár el.

5.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Fogyasztóvédelmi hatóság: A Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.

Békéltető testület: Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99 III. emelet 310.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Weboldal: www.bekeltet.bkik.hu
Fax: 06 1 488 2186
Telefon: 06 1 488 2131

Bírósági eljárás: A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

6. Adatvédelem

6.1. A Vállalkozás a regisztrációkor, illetve megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vásárlótól, amelyek a rendelés lebonyolításához feltétlenül szükségesek. Ezeket az adatokat harmadik fél számára a Vállalkozás nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

7. Egyebek

7.1. A Vállalkozás egyes termékeket bizományosként értékesít (ezen termékek az weboldalon külön megjelölésre kerültek). Ezen termékeket a Vállalkozás minden esetben a megbízó nevében számlázza ki.

7.2. A Vállalkozás a Webáruházban, illetve üzlethelyiségeiben kizárólag fogyasztók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére értékesít. Erre tekintettel Vállalkozás fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi továbbértékesítés céljából történt az ajánlattétel.

7.3. A Vállalkozás a Webáruházban, illetve üzlethelyiségeiben csak háztartásban használatos mennyiséget értékesít. Amennyiben feltételezhető, hogy a Vásárló a rendelés során ezt a mértéket túllépi – ideértve azt az esetet is, ha ugyanazon vásárló több külön rendelést ad le ugyanazon termékre, és így lépi túl a háztartásban használatos mennyiséget – Vállalkozás fenntartja magának a jogot a teljesítés visszautasítására.

7.4. A Vállalkozás külföldi utas ÁFA visszatérítést nem végez.

7.5. Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget.

7.6. Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Vállalkozásnak. Amennyiben Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

7.7. A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.

Budapest, 2015. június 08.